Moravská Sázava březen 2012

05.03.2012 21:26

Ahoj,

Oteplení v únoru a to že jsem ještě tuto krásnou řeku nejel, mě vyzvala k splutí Moravské Sázavy. Den před jsme vyrazili na Lázek(rozhledna, odkud je vidět snad úplně všude) a stavili se podívat u M.Sázavy. Tekla víc než dost a i když jsem dětem slíbil návštěvu ZOO, neodolal jsem a poslal děti samotné a já s Pavlem se vydali na vodu.

Výstup z vlaku v Tatenicích, lehká dezorientace, ale asi po půl kilometru nafukujeme a nasedáme. Voda teče svižně a proto, že nevíme o co na této řece jde, opatrně nastupujeme. Voda je docela studená a dnes se rozhodně nemíníme koupat.  Řeka pěkně teče a po prvním šplouchnutí do lodi se s řekou sžíváme.

Cestu lemují stromy, které ještě před týdnem otloukaly kry, které se válí po březích a okolních loukách (viz.fotky).

Na soutoku s březnou se připojuje "Bootsman", který chvíli zaostává a nestíhá našemu tempu(se svými přáteli), ale pak nás dostihne a následně předjede(zkušenost)(díky za rady, které nás udržely suché!!!). Pak už jen obnášíme slalomový úsek a dojíždíme k nádraží.

 Hodinka cesty a jsme doma.

Je něco hezčího, než Sázava za humny?

 

Fotky

 

Pepa


www.jk-sport.cz